پنجره دوجداره ثابت و خرید درب upvc در استان کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
پنجره دوجداره ثابت و خرید درب upvc در استان کاشان
جمعه 25 آذر 1401 ساعت 11:3 | بازدید : 52 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره دوجداره ثابت و خرید درب upvc در استان کاشان

البته پنجره فیکس به دلیل نداشتن درزی بازشو، از نظر کاهش صدا و جلوگیری از آلودگی داخل محیط ساختمان خیلی بهتر از سایر پنجره‌های دوجداره عمل می‌کند.همانطور که می‌دانید یک تولید کننده UPVC از متریال متعددی شامل چوب، آلومینیوم و UPVC برای ساخت پنجره فیکس و درب استفاده می نماید. البته محبوب ‌ترین متریالی که امروزه از آن برای ساخت پنجره دوجداره ثابت ودرب ثابت استفاده می‌شود، UPVC است، چرا که از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

مزایای پنجره ثابت

چنانچه پنجره های ثابت محدود میباشند ولی در حین حال مزیت های زیادی دارند و این امر موجب محبوبیت و کاربرد زیاد ان ها در اماکن گوناگون شده است .پنجره های ثابت یو پی وی سی در دو مدل  تک لنگه و دولنگه وجود دارند .و از انجایی که این نوع پنجره های یو پی وی سی بازشویی ندارند،دارای دستگیره نمیباشند .نام  دیگر این پنجره های ثابت پنجره های  فیکس هم گفته میشود .بیشترین فضاهایی که از پنجره های ثابت یا همان پنجره های فیکس استفاده میشود در راهرو , گلخانه ها و راه پله و آلاچیق ها میباشد .

برای جدا کردن فضا یا سالن های ورزشی و باشگاه ها و محوطه فضای مسکونی و یا روبه حیلط خلوت میتوان استفاده نمود:
۱_ به  دلیل محدودیت آن ها و عدم بازشو کاهش وزن  پیدا میکند و میتوان از شیشه ها و اندازه های بزرگتری استفاده نمود .
۲-کیفیت بالا و قیمت خوب و مناسبی دارند
۳_نیاز به سرویس کردن  رگلاژ ندارند و و از رگلاژ خارج نمیشوند
۴_به دلیل نداشتن بازشو در آن ها خرابی و آسیبی در پی ندارد
۵_دارای عایق بندی بالا در برابر شزایط جوی و گرما و سرما
۶_ قابلیت نصب آسان و سریع
۷ _ مناسب برای همه ی شرایط آب هوای گوناگون
پنجره  ثابت یو پی وی سی ترکیبی
میتوان در کنار پنجره های دوجداره ثابت از انواع دیگر پنجره دوجداره استفاده کرد . مثلا مجاور پنجره دوجداره ثابت برای داشتن بازشومیتوان از پنجره دوجداره دوحالته و یا پنجره  تک حالته استفاده کرد .برای همین از دو مدل پنجره در قضا استفاده میشود که به آن ترکیبی گفته میشود .
قیمت پنجره ثابت یو پی وی سی
تعین قیمت گذاری  پنجره های دوجداره بستگی به ابعاد پنجره ها و نوع پروفیل و نوع برند و ضخامت پنجره ها و شیشه به کار رفته و طرح و رنگ و … دارد .در همه ی مدلهای پنجره های دوجداره میتوان از هر نوع شیشه ای استفاده کرد و برای عایق بندی بیشترازشیشه سه جداره نیز میتوان استفاده نمودپنجره های ثابت یو پی وی سی نسبت به  سایر مدل های دیگر پنجره ها قیمت پایین تری دارند چون یراق آلات خاصی در آنها استفاده نمیشود .برای همین از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند .

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :